wtorek, 8 kwietnia 2014

Reset

Sama nie wiem od czego zacząć... Na wstępie powiem, że chce tu wrócić. Wiem, że to straszna przerwa bo nie pisałam nic przez 9miesięcy.... mam nadzieję, że mi to wybaczy każdy mój czytelnik, ale mam również nadzieję, że dalej będziecie tutaj razem ze mną. Przyznaje, że przez swoją niechęć, problemy i sytuacje, w których życie mnie postawiło musiałam przestać dla Was pisać... Ale obiecuję, wróciłam, miałam piękny "detoks" całej siebie i mnóstwo czasu na postanowienia. Ostatnio prawie się rozbeczałam jak zobaczyłam, że http://story-about-darcy-ward.blogspot.com/ <------ na tym blogu pojawił się ostatni post.... Haha! kto by pomyślał...:p kochani wracam i będziecie mieli co czytać!!!!!!! 
BTW. Co się dzieje z żużlem? Sądzę, że z roku na rok jest coraz gorzej, nie mogę patrzeć na to jak działacze klubów czy osoby odpowiedzialne za sprawy związane z żużlem tak zaniedbują kibiców, ZAWODNIKÓW, sponsorów..... Wstyd się przyznać, ale mój klub to nie ten sam klub, to nie ta miłość i nie ten sentyment. Nie mogę się doczekać meczy, na każdym dreszcz adrenaliny i emocji....
Do usłyszenia wkrótce!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz